google-site-verification: google5f28debd4114d5a6.html

4 Haziran 2011 Cumartesi

Mısır Gevrekli Kurabiye

Mısır Gevrekli Kurabiye

Herkese Merhaba
Bu tarifi "Beyaz Fırın'dan Yeni Çıkmış Kurabiyeler" kitabından denemiştim.Tadi harika olmuştu öyleki bu kurabiyeden o kadar yapmama rağren siteme ekleme fırsatım olmamıştı.Dün akşam iş dönüşü yapıp siteye eklemeye karar verdim.İyikide yapmışım

Malzemeler :
  • 1 yumurta
  • 150 gr tereyağ veya margarin
  • Yarım su bardağı toz şeker
  • 1 su bardağı kuru üzüm
  • 1,5 su bardağı un
  • 4 su bardağı mısır gevreği
Yapılışı :
  1. Fırını 165 c de getirip çalıştırın.
  2. Margarin ve şekeri krema kıvamına gelene kadar çırpın.
  3. Yumurtayı ekleyip 1-2 dk karıştırın.
  4. Un,kuru üzüm ve mısır gevreğini ekleyip mikserle 1 -2 dk karıştırın.Sonrasında ben spatulayla karıştırdım.( Fazla karıştırılmaması gereken bir hamur.Tarifin aslında da bunu belirtmişler zaten)
  5. Elinizle ceviz büyüklüğünde parçalar alıp yuvarlayın.Tepsiye dizin
  6. Fırında 15-20 dk pişirin.Soğuyunca tepsiden alın
Resimlerin üzerine tıklayarak büyük hallerini görebilirsiniz.










0 yorum:

Bunlar da ilginizi çekebilir