google-site-verification: google5f28debd4114d5a6.html

21 Kasım 2012 Çarşamba

Cherry Domatesli Tart

Arkadaşlarımla geçirdiğimiz bu güzel günün ardından yayınlamadığım tariflerden biri de bu tart idi.Nihayet tarifini yazma imkanı bulabiliyorum.Görüntüsü çok renkli.Domates severler için ideal bir tarif..


Cherry Domatesli Tart

Malzemeler :
Tart Tabanı İçin :
  • 2 su bardağı un
  • 150 gr margarin (soğuk ve küp küp doğranmış)
  • 1 çay kaşığı tuz
  • 2 çorba kaşığı soğuk su
Üzeri için :
  • 2 yumurta
  • 1 su bardağı beyaz peynir
  • Yarım su bardağı peynir (kaşar veya istediğiniz herhangi bir çeşit)
  • 15-20 adet cherry domates
Yapılışı:
  1. Fırını 170 c ayarlayın.
  2. Un,tuz ve margarini kum gibi olana kadar elinizde ovalayın.İçine suyu ekleyip hafifçe yoğurun.Hamuru streşleyip 30 dakika dolapta bekletin.
  3. Yumurta ve peynirleri bir kapta karıştırın.
  4. Hamuru dolaptan alıp tart kabı genişliğine açın.Tart kalıbını yağlayıp açtığınız hamuru tart kabına yeyleştirin.Elinizle hafifçe bastırarak kalıba oturmasını sağlayın.Fazla kenarları kesip çıkartın.Üzerine yumurta karışımını döküp domatesleri yerleştirin.Daha sonra 2 yemek kaşığı zeytinyağı gezdirip hemen fırına verin.
  5. Domatesler iyice kızarana kadar pişirin.
Afiyet Olsun...








9 yorum:

Deniz dedi ki...

Domatesli tartların görüntüsüne bayılıyorum. Tadı da güzeldir eminim. Ellerine sağlık.

Zeynep'in Evi dedi ki...

Ben bu tartı kesinlikle yapacağım! Bir domates sever olarak bir tarifim daha oldu ne güzel çok teşekkür ederim:)

Aicha Dalgic dedi ki...

vallah ne yalan soyleyimmm keske olsada yesem diyorum !

Ferkay dedi ki...

Muhteşem bir görüntü ellerine sağlık canım..

Unknown dedi ki...

sizi tebrik ediyorum,harika bir blog oluşturmuşsunuz.yaklaşık bir saattir blogunuzda dolaşıyorum tariflere bakmaya doyamadım.tam benim damak tadıma uygun,resim kalitesi de süper.ilk misafirime blogunuzdan birşeyler seçip yapacağım.sizi takipteyim artık,hoşçakalın,sevgiler.

azra dedi ki...

sitenize, tariflerinize, fotoğraflarınıza, zerafetinize, 'zen'liğinize bayıldım bayıldım bayıldım...

şu anki coşkumu ve heyecanımı tarif etmem mümkün değil...
"budur" dedirten bir blog
hazırlamışsınız...
ellerinize, görselliğinize, detaylarınıza sağlık:)

bu harika şeyleri denemek için sabırsızlanıyorum...

kocaman sevgiler...:)

FATMA ÇELİK dedi ki...

Sevgili Azra ve Nazmiye
Sımsıcak yorumularınız için çok teşekkür ederim.Tanımadığım kişilerden böyle yorumlar almak beni o kadar mutlu edşyor kş anlatamam.Bana göre hala çok amatör olduğum bu blog dünyasında bende güzel şeylere imza atmayı çok istiyorum..Sık sık beklerim.Sevgiler

FATMA ÇELİK dedi ki...

Deniz ,Zeynep,Aicha Dalgic,feray güzel yorumlarınız için çok teşekkürler

Unknown dedi ki...

Cok degisik güzel görünüyor canim ellerine saglik.

Bunlar da ilginizi çekebilir